AFRA ENERGY

AFRA ENERGY

INNOVATIVE TECHNOLOGY OF SOLAR LED LIGHTING SYSTEM
AFRA ENERGY

AFRA ENERGY

INNOVATIVE TECHNOLOGY OF SOLAR LED LIGHTING SYSTEM

آشنایی با نرم افزار Homer

به روز رسانی در تاریخ: 3-4-94

 

 

مقدمه:

این مجموعه، طراحی با نرم افزار HOMER را در طی 11 گام به صورت کامل معرفی می کند. شما با دادن اطلاعات، یا ورودی های سیستم قدرت طراحی شده ای که در نظر گرفته اید HOMER را آماده میکنید . HOMER پیکربندی سیستم را شبیه سازی و لیستی از طراحی های بهینه امکانپذیر برای سیستم را آماده، و بصورت لیستی بر اساس هزینه و بهره وری (بهره وری اقتصادی) مرتب خواهد کرد. در گام پایانی، از HOMER برای آنالیز حساسیت استفاده می شود. در طول هر گام از آموزش با نرم افزار HOMER مانوس تر شده، و برای شروع بکار بر روی مدل پیشنهادی خود تجربه کافی را کسب خواهید نمود.تکمیل این تمرین یک ساعت بطول خواهد انجامید.

 این آموزش سرشار از مثالها و تصاویری است که به شما نشان میدهد هنگامیکه از این نرم افزار استفاده می کنید، نرم افزار HOMER چگونه باید بنظر بیاید. با مقایسه آنچه که در صفحه نمایش کامپیوتر می بینید وتصاویر این راهنما از صحت انجام کامل هر مرحله مطمئن شوید.

در تمامی این آموزش، توضیحات و تذکرات، اطلاعات اضافی را برای درک بهتر نحوه کار HOMER در اختیار شما قرار می دهد. یک تذکر شامل اطلاعات مهمی می باشد که شما باید برای درک بهتر گامی از تمرین که در حال تکمیل آن هستید را بخوانید. یک توضیح شامل اطلاعات تکمیلی می باشد که ممکن است برای کار آینده شما با HOMER مفید باشد، ولی دانستن آن برای تکمیل این تمرین ضروری نمی باشد.

فصل 1: کلیات

فصل 2: مبانی و اصول کار با هومر

فصل 3: مدلسازی سیستم قدرت با هومر

فصل 4: توسعه بهینه سیستم قدرت و توابع بهینه

فصل 5: مطالعه موردی سیستم هیبریدی

فصل 6: واژه نامه ها  

مراجع 

 

برای گرفتن فایل با مدیر وبلاگ تماس بگیرید 

091482008878 جاویدزاده

نظرات 1 + ارسال نظر
توحیدی پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:26

داداش شماره موبایل اشتباهه

09148200878

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد